torsdag 22 oktober 2009

Vem är den skyldige?

Suck, jag som precis dammsugit......

5 kommentarer:

  1. Jag tror jag kan räkna ut vem den skyldige är !!!! Litet ... svart ....troll. Nikke hälsar att han är stolt över Veras prestation :)

    SvaraRadera
  2. ;) he he he ! Welcom to the club hälsar Ike o härja- de ä våra takter de... såg nått likande ut när matte kom o ryckte loss oss från dubbelsängen o vi hade kuddkrig med dunkuddarna ! Buss på dem ;) Härja o Ike med matte

    SvaraRadera
  3. Vera är skyldig! Det syns på blicken! ;)
    Anette W & C

    SvaraRadera
  4. Tja jag skulle tippa på trollet :) men man vet aldrig eller så jobbar de i lag. Måste medge att svart troll ser mycket skyldig ut!!

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Vilken kul blogg du har....
    Vem som e skyldig , hmm jag skulle gå efter den med den skyldiga blicken:))
    Syns på jobbet!!

    SvaraRadera